mandag 6. august 2012

jeg visste ikke lenger helt hvem jeg var. etter du tråkket på meg og knakk meg. noe av meg er borte, forsvunnet og jeg har ikke funnet det ennå.
jeg må fikses.
føler meg ikke lenger bare ukomfertabel med min egen kropp, men nå også med jenta som er i den.
jeg har forandret meg, vet ikke når. hvor er hun?

jeg har prøvd for hardt. tenkt for dypt. gravd for langt ned.
ødelagt for meg selv. tankene som tar overhånd.

holder nå alt på avstand, overtenker ikke hver minste ting. bryr meg mindre, det som funker for meg.
for å holde tankene borte.
prøver å finne ut av hva som faktisk betyr mye for meg, og prøve å vise dem jeg er glad i dette.
ha mer kvalitetstid med de beste.

jeg prøver å sette pris på de små tingene i hverdagen som får meg til å smile. tenke positivt, holde smile på og kjenne på kroppen at jeg mener det.
ikke klistre det på fordi jeg føler jeg må.
det skal skje på mine primisser fra nå av.

jeg savner meg selv. og jeg skal finne meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar