mandag 25. februar 2013

noe nytt

blanke ark igjen.
snart en ny by
ny leilighet
nytt land
snart

der ingen kjenner meg og jeg kjenner ingen.
det føles så godt, men samtidlig så skremmende.
men jeg skal være sterk, klare dette på egenhånd
som så mange ganger før
kun meg i nye omgivelser
i ny drakt

jeg skal finne meg selv
med en ny start
der ingen kjenner meg, og jeg kjenner ingen.

jeg tar med meg livet mitt og flytter
med håp om for å finne meg selv.
finne noe nytt, noe inspirerende
noe som kan gi livet mitt mening
noe spennende
noe gøy

noe som får meg ut av dette sorte hullet
jeg snur meg til høyre og ser mørke
jeg snur meg til venstre og ser tykk tåke
jeg ser opp og ser ikke enden av tunnelen
jeg ser ned og ser på en jente jeg ikke vil være.



for
jeg har hørt det er lettere å finne seg selv
der ingen kjenner deg
jeg er snart klar.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar