tirsdag 7. august 2012

det å starte på et tomt ark. helt hvitt. uten et eneste merke, ikke en gang en flekk. det føles så godt.

en ny start er ikke lett å komme over. du vil alltid ha personer som du ikke kan ta vekk.
familie og familien du velger selv, nettopp venner. noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne tatt bort vennene mine for en stund, med dem følger så mye mer. det følger fortid, glede og tårer. det følger at de vet hvem du er, at de vet når du forandrer deg. det følger med at de vet hver minste lille ting om deg og kan lese deg som en åpen bok. det følger så mye som jeg ikke alltid skulle ønske måtte følge med.

de som du vil ha i livet ditt og som betyr mye for deg. som vil følge deg for alltid og du bare vet at du har noen som støtter deg for resten av livet. den delen føles fantastisk. trygt. alle søker etter trygghet. som du kan støtte deg på og som trenger deg. for den du er.
og nettopp derfor kan du ikke endre deg, ikke gjøre akkurat som du vil. ikke bli den du helt vil.


skulle ønske man kunne startet livet på et tomt ark, totalt blankt. ikke forhistorie eller en brett som minner om fortiden. om det som kunne ha vært.
alt det som ikke er.
at man kunne glemme alt. ikke huske noen ting av hvordan det føltes eller hvordan det var.
jeg vil forandre meg i den retning jeg vil uten å måtte tenke på alle rundt meg. fuck dem.
jeg vil være ego og tenke kun på meg selv. hva jeg ønsker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar